发表:
书籍概要:

在资源减少的时代,公共部门正面临新的挑战–从满足老龄化的婴儿潮一代和大量千禧一代的需求到应对国家基础设施赤字,再到培养经济竞争力。应对这些挑战需要公共和私营部门共同努力,利用各自的技能和资源来塑造和开展应对这些挑战的发展。因此,开发、基础设施和公共设施方面的公私合作伙伴关系(PPP)变得越来越重要。本书将使公共和私营部门代表了解 PPP 中固有的障碍和机遇,并为创建有效的 PPP 提供最佳实践和经验教训的工具包。本书中的材料适用于广泛的社区,旨在帮助公共和私营部门的成员了解彼此的需求、期望和资源。在 PPP 实践迅速发展的时代,本报告审查了许多最近的案例研究并涵盖了新闻趋势,例如使用 PPP 提供可以支持未来发展的基础设施。

书籍概要:在资源减少的时代,公共部门正面临新的挑战–从满足老龄化的婴儿潮一代和大量千禧一代的需求到应对国家基础设施赤字,再到培养经济竞争力。应对这些挑战需要公共和私营部门共同努力,利用各自的技能和资源来塑造和开展应对这些挑战的发展。因此,开发、基础设施和公共设施方面的公私合作伙伴关系(PPP)变得越来越重要。本书将使公共和私营部门代表了解 PPP 中固有的障碍和机遇,并为创建有效的 PPP 提供最佳实践和经验教训的工具包。本书中的材料适用于广泛的社区,旨在帮助公共和私营部门的成员了解彼此的需求、期望和资源。在 PPP 实践迅速发展的时代,本报告审查了许多最近的案例研究并涵盖了新闻趋势,例如使用 PPP 提供可以支持未来发展的基础设施。

细节
格式: 平装
页数: 66
国际标准书号: 9780874203783
有关的
报告

Alberta's Escalating Housing Crisis: Impacts, Challenges and What Can Solve it by 2030 

With many significant economic and social factors at play, the increasing challenge for average Albertans to find an affordable place to live is at the forefront of those who wish to make a life in this province.
网络研讨会

ULI Spring Real Estate Economic Forecast in Real Time: Experts Share Their Expectations 24' 25' 26'

ULI Real Estate Economic Forecast How do the experts see 27 key economic and real estate indicators moving by the end of 2024, 2025, and 2026? Hear a lively debate between leading economists and analysts who participated in the Forecast survey as the...
网络研讨会

Global Emerging Trends in Real Estate (EMEA & Americas)

Webinar hosted by ULI for members and non-members based in Europe and US regions to formally launch the Emerging Trends in Real Estate Global Report.
话题
金融投资